eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitiOne Direct vs CitiKontoRe: CitiOne Direct vs CitiKonto
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.nask.pl!ne
    ws.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.belwue.de!news.tiscali.de!newsfeed.fr
    eenet.de!xlned.com!feeder1.xlned.com!hwmnpeer03.ams!news.highwinds-media.com!fe
    ed.xsnews.nl!border-2.ams.xsnews.nl!81.171.88.10.MISMATCH!ramfeed1.eweka.nl!ewe
    ka.nl!lightspeed.eweka.nl!postnews.google.com!b40g2000prf.googlegroups.com!not-
    for-mail
    From: "k...@g...pl" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: CitiOne Direct vs CitiKonto
    Date: Thu, 22 Nov 2007 01:33:21 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 17
    Message-ID: <c...@b...googlegroups.com>
    References: <s...@e...elsat.net.pl>
    <1...@r...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 212.244.150.190
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1195724002 23533 127.0.0.1 (22 Nov 2007 09:33:22 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Thu, 22 Nov 2007 09:33:22 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: b40g2000prf.googlegroups.com; posting-host=212.244.150.190;
    posting-account=jHBtwAoAAACxBVjNS_cFqRBXXpzX9aJv
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; .NET CLR
    1.1.4322),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Content-Disposition: inline
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:430532
    [ ukryj nagłówki ]

    > Wg mnie jest to konto dla nowych klientow oraz dla osob do ktorych
    > dotarlo, ze maja wysokie koszty dotychczasowego citikonta.
    > Wspomnialem w pracy kilku osobom z kontem w Citi, o mozliwosci
    > przejscia na tansze konto w tym samym banku z zachowaniem
    > funkcjonalnosci...Pokiwali glowami, pocmokali...i dalej oplacaja
    > dotychczasowe konto.

    Banki wiedzą doskonale o takim podejściu klientów i dlatego udaje im
    się ciągle doić ludzi. Gdyby migracja była większa, oferty banków
    zmieniałyby się.
    Moi znajomi też bywają oporni na wszelkie zmiany. Nawet kawa na ławie
    w postacji porównania ofert nic nie daje. Doszedłem do wniosku, że
    dzieje się tak, że ludzie w takiej sytuacji nie wiedzą jak taką zmianę
    rachunku mają przeprowadzić, o co pytać. Konto jest, jest to niech
    będzie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1