-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.astercity.n
et!news.aster.pl!not-for-mail
From: "ygreko" <...@...com>
Newsgroups: pl.biznes.banki
References: <477198d1$0$20726$f69f905@mamut2.aster.pl><fl1icg$44o$...@n...task.gda.pl
>
<4774f6c2$0$20757$f69f905@mamut2.aster.pl><flefn7$fd3$...@n...task.gda.pl
> <477baa6d$0$26679$f69f905@mamut2.aster.pl>
<flta5d$abp$4@news.dialog.net.pl>
In-Reply-To: <flta5d$abp$4@news.dialog.net.pl>
Subject: Re: Citibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia
Date: Tue, 8 Jan 2008 08:46:45 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16545
Lines: 30
Message-ID: <47831f43$0$26682$f69f905@mamut2.aster.pl>
NNTP-Posting-Date: 08 Jan 2008 06:59:15 GMT
NNTP-Posting-Host: 10.71.23.189
X-Trace: 1199775555 mamut2.aster.pl 26682 10.71.23.189:57000
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:433980
[ ukryj nagłówki ]"Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> wrote in message
news:flta5d$abp$4@news.dialog.net.pl...
> Dnia Wed, 02 Jan 2008 17:01:02 +0100, ygreko napisał(a):
[...]
> A to już przerabiałem. Czy nie czasem miałeś to samo?
>
> Z ich FAQ:
[...]
> Należy pamiętać, aby środki na koncie dla automatycznej spłaty zadłużenia
> na karcie kredytowej były dostępne w wymaganej wartości na 1 dzień
> roboczy przed terminem płatności. Jeśli posiadasz konto w innym banku
[...]
No tak -- jest to sytuacja niestandardowa, ze trzeba miec saldo dzien
roboczy wczesniej. Oczywiscie nie bylo informacji i stad to niedopatrzenie.
Dzien roboczy wczesniej odpowiedniego salda nie bylo. Recznie przelalem
calosc zadluzenia i poprosilem o przeksiegowanie kwoty minimalnej z powrotem
na moje konto. Powiedziano mi, ze jeden raz w roku takie przeksiegowanie
moga zrobic.
Zgadzam sie -- rozpatrywanie reklamacji dziala calkiem niezle w tym banku
(oczywiscie na tle innych bankow, a nie w ogole, bo w ogole to jest to taki
'polski standard'), tylko szkoda, ze bank sam doprowadza do sytuacji, ze ta
reklamacje trzeba skladac.
Po prostu zarabiaja na tym, ze czesc ludzi nie zauwazy i odpusci, a oplata
juz sie naliczy.
Pzdr,
Piotr
Następne wpisy z tego wątku
- 08.01.08 11:47 Bartosz 'xbartx' Nowakowski
- 10.01.08 16:45 ygreko
Najnowsze wątki z tej grupy
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...