eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank i KK typu "opt-out"?Re: Citibank i KK typu "opt-out"?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.task.gda.pl
    !news.wp.pl!not-for-mail
    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citibank i KK typu "opt-out"?
    Date: Sun, 22 Mar 2009 13:19:15 +0100
    Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
    Lines: 24
    Sender: a...@i...eranet.pl
    Message-ID: <gq5ac0$a4s$1@news.wp.pl>
    References: <gq3ccg$ogl$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <5...@c...googlegroups.com>
    <gq3i2q$q10$1@inews.gazeta.pl>
    <b...@g...googlegroups.com>
    <8...@k...kjonca>
    <2...@p...googlegroups.com>
    <gq592f$eln$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <gq59h8$9gv$1@news.wp.pl>
    <gq5a49$f6u$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: inet20907na-0.eranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.wp.pl 1237724353 10396 213.158.199.64 (22 Mar 2009 12:19:13 GMT)
    X-Complaints-To: a...@w...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 22 Mar 2009 12:19:13 +0000 (UTC)
    X-Organization-Notice: Organization line has been filtered
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3138
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Original-Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:480454
    [ ukryj nagłówki ]

    "Tomek Głowacki" <t...@t...o2.pl-invalid> wrote in message
    news:gq5a49$f6u$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
    >
    > Niestety, wprowadziła w błąd. W tym rzecz. Nie było nigdzie mowy o tym, że
    > karta będzie przysłana i będzie wiązało się to z kosztami. Gdyby tak było,
    > to kobieta by tego nie podpisała, mimo wszystko (i wbrew pozorom) jest
    > świadoma tego co robi :)
    >

    A skad wiesz, ze nie bylo takiej informacji. Jesli ktos spraedaje swoje dane
    osobowe za 2 bilety, to mysla, ze jest gotow klamac zeby nie zaplacic tych
    130 PLN.

    > Pomijam aspekt "niezorientowania" w temacie, okej, zdarza się i za błędy
    > się płaci. Tyle, że postępowanie banku jest karygodne. Nie podtyka się
    > ludziom papierów do podpisania... nie każdy musi się we wszystkim
    > orientować i nie każdy porusza się płynnie w tematach okołobankowych.
    >

    Ale gdzie ten "bank" tam byl? Bank nikomu nie podsuwa, moga to robic co
    najwyzej nieuczciwi pracownicy, ktorych nalezy eliminowac oczywiscie.

    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1