    From: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citibank i KK zbliżeniowe - fikcja
    Date: Sat, 07 May 2011 19:22:07 +0200

    MD pisze:

    > Dlaczego wszyscy tak nie lubią PayPass itp.? Jak ktoś pozna mój PIN (a jak
    > się postara, to nawet sam mu go podam, bo życie mi miłe ;-) to może sobie
    > kupić coś więcej niż te 5x50zł. Jak mi ukradnie portfel, to ostatnie czym
    > się będę przejmował to potencjalną stratą 250zł.

    250zł x liczba kart z Paypassem (a ich jest coraz więcej).
    Poza tym po stracie portfela masz do wyboru "przejmować się czym innym
    niż potencjalna strata 250zł" lub "przejmować się czym innym oraz
    potencjalną stratą 250zł". Ja wolę to pierwsze.

    > Paypass to gotówka w formie elektronicznej - może to brzmi dziwnie, ale dla
    > mnie to cos takiego.

    Nigdy nie noszę 250zł w gotówce, chyba że w konkretnym celu. Właśnie po
    to noszę karty, aby nie mieć przy sobie gotówki. PP jest zaprzeczeniem
    tej koncepcji.

    > Zgadzam się, że powinni dać opcję limitu transakcji bezstykowych i jak ktoś
    > chce, to ustawia na 0, ma po problemie, śpi spokojnie :-)

    Dokładnie. Brak możliwości zmiany (obniżenia) limitu dyskwalifikuje tą
    technologię...

    --
    MiCHA