eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank - problem z edycją zlecenia stałego w systemie bankowości elektronicznejRe: Citibank - problem z edycją zlecenia stałego w systemie bankowości elektronicznej
  • Data: 2022-03-02 20:54:07
    Temat: Re: Citibank - problem z edycją zlecenia stałego w systemie bankowości elektronicznej
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2022-03-02 o 18:15, Krystek pisze:
    > Hej.
    >
    > Pytam w imieniu znajomego, który ma konto w Citi. Od kilku dni zaczęły
    > się u niego problemy z systemem bankowości elektronicznej. Konkretnie
    > nie może zmienić danych zaplanowanych transakcji w bankowości
    > internetowej. Gdy próbuje zapisać zmiany w polu edycji danego przelewu
    > (próbował zmienić zmienić kwoty i daty w przypadku 2 różnych
    > transakcji), na ekranie pojawia się kółko, tak jakby system się
    > zawiesił. I nic nie da się zrobić. Tzn. może nawigować po innych
    > elementach strony systemu bankowości elektronicznej Citibanku (np.
    > wylogować się), ale samych zaplanowanych przelewów edytować nie da się.
    > Czy ktoś się zetknął z takim problemem?

    Nie zna numeru telefonu do banku, nie ma telefonu? Dostanie konkretną
    odpowiedż.
    Na stronie internetowej numer telefonu powinien zobaczyć.


    --
    animka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1