  • Data: 2008-04-04 01:40:33
    Temat: Re: Citibank: transfery PL<->UK
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "LW" <nospam.lukaszx12@o_x2_.pl> napisał w wiadomości
    news:ft27hf$kfc$1@inews.gazeta.pl...

    > Wszystko fajnie w teorii tylko jest ale...
    > Citi ma całe...6 (jak interesowałem sie tym kontem w wakacje 2007 to było
    > 4) oddziałów w
    > UK wiec trzeba otwierać konto korespondencyjnie (co jednak trochę trwa)
    > a drugie (wieksze"ale") to chyba opłata za prowadzenie (ewenement w
    > UK - tam standarten sa bezpłatnie prowadzone konta) jeśli
    > miesieczne wpływy nie wynoszą około 1300 GBP (o ile dobrze pamiętam)
    > - sprawdziłbym TOiP jak to teraz wyglada tylko jak to zwykle w CITI bywa
    > - totalny bałagan na stronie WWW ale to pewnie polityka firmy - po co
    [ciach]

    Trwa długo, przyznaję.
    Ale na stronę nie narzekaj, nie może być gorzej niż w Citibank PL. Tutaj
    masz wszystko przejrzyście:
    http://www.citibank.co.uk/personal/banking/bankingpr
    oducts/currentaccounts/sterling/table.htm

    W skrócie: konto i standardowa funkcjonalność są bezpłatne, tak jak w
    "normalnych" bankach brytyjskich.

    Pozdr.
    k.