    From: Krzysiolek
    <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citibank - z zalem, ale w imie zasad - likwiduję
    Date: Mon, 24 Jun 2002 09:19:17 +0200
    Sender: t...@r...pl

    On Fri, 21 Jun 2002 17:25:38 +0200, KamilaC <k...@n...com>
    wrote:

    >W imie zasad to niech sobie zlikwiduje konto.

    To powinien akurat zrobic nawet nez obrazania sie. Po prostu "bo tak".

    >Jesli jest "przecietnym
    >Polakiem", to na KK gdzie indziej moze ladnych pare miesiecy poczekac, o
    >ile nie znajda paragrafu, zeby mu w ogole nie dac.

    Wydawalo mi sie ze raczej wszyscy rozdaja te karty na prawo i lewo,
    ale moze sie wybilem "ponad przecietnosc" ;-)

    >A w ogole to chodzilo mi raczej o wyrazenie opinii, ze lepiej miec
    >osobno KK i konto,

    To 100% racja. Na wszelki wypadek, zeby bankowi cos glupiego do glowy
    nie strzelilo.

    >niz o pianie peanow na chwale Citi.

    Nie posadzam cie o peany na rzecz Citi, (skoro po twoich przejsciach
    dalej uzywasz tej karty, to znaczy ze faktycznie musi byc wygodna),
    ten "prestiz" nie byl do ciebie, ale do ew. innych obroncow ktorzy
    lubia przytaczac ten argument.
    BTW. kiedys Plus GSM staral sie wytworzyc atmosfere ze uzywanie ich
    komorek to prestiz. Dalej tak robia?
    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------