eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCity Bank zablokował konto niewidomej dziewczynki Re: City Bank zablokował konto niewidomej dziewczynki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Seba" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: City Bank zablokował konto niewidomej dziewczynki
    Date: Wed, 20 Oct 2004 22:28:46 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 18
    Message-ID: <cl6oqu$j78$1@inews.gazeta.pl>
    References: <cl4ckc$9aj$1@atlantis.news.tpi.pl> <cl5ffc$s3i$1@news.gatel.net>
    <cl6bea$ipq$1@shodan.interia.pl> <cl6ds8$4h6$1@news.gatel.net>
    <cl6nfd$h6c$2@srv.cyf-kr.edu.pl> <cl6nt7$gnk$1@inews.gazeta.pl>
    <cl6ogb$hd8$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: euwebgate6qfe0.ssmb.com
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1098311326 19688 172.20.26.237 (20 Oct 2004 22:28:46 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 20 Oct 2004 22:28:46 +0000 (UTC)
    X-User: bbastek13
    X-Forwarded-For: 172.20.6.164
    X-Remote-IP: euwebgate6qfe0.ssmb.com
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:321184
    [ ukryj nagłówki ]


    > Hm może i tak, ale już dwa razy widziałem dziwną minę sprzedawcy, jak na
    > terminalu pojawił się napis "Konieczny kontakt telefoniczny" czy
    > "Autoryzacja telefoniczna" (coś w tym stylu). Kasjerka rzecz jasna do
    > bólu próbowała zautoryzować kartę elektronicznie, a terminal do bólu
    > odpowiadał to samo. Raz skończyło się to wyciągnięciem innej karty z
    > portfela, a raz wyciągnięciem pliku banknotów...

    i tak naprawdę to jest problemem - niedoinformowani sprzedawcy (nie wiedzą co
    robić, gdzie dzwonić,a czasem jak już się dodzwonią co centrum
    autoryzacyjnegi i dostaną kod autoryzacji to zamiast go wklepac ręcznie...
    przeciągają ponownie kartę, co kończy się oczywiście kolejnym żądaniem
    kontaktu telefonicznego), a czasami nawet gdy wiedzą jak postąpić, to im się
    po prostu nie chce dzwonić (choć procedury na które się godzą w momencie
    instalacji POS'a nakazują kontakt telefoniczny w takiej sytuacji)

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1