  • Data: 2004-10-22 10:27:42
    Temat: Re: City Bank zablokował konto niewidomej dziewczynki
    Od: "Tom Miskiewicz" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie bądź taki pewien, niejednej pary butów nie mogłem kupić (centrum
    Monachium) bezgotówkowo vizą, przyjmowali tylko >euro/master. Tam nawet
    chyba jest taki macdonald, co bierze karty (co samo w sobie jest dziwne :-)
    ale znów akceptował tylko >master, szczęśliwie nieopodal w burgerkingu
    łykali visę ;-)

    Jakbys sie pospieszyl z namiarami sklepu to wysle Wam zaraz zdjecie, bo za
    do centrum daleko nie mam.
    Jestem baardzo ciekawy co to za sklep z butymi, w ktorym nie biora kart!