eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiClarkson i jego 500 funciakówRe: Clarkson i jego 500 funciaków
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Piotr Gralak <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Clarkson i jego 500 funciaków
    Date: Tue, 08 Jan 2008 21:27:47 +0000
    Organization: Onet.pl
    Lines: 28
    Message-ID: <fm0pqf$pss$1@news.onet.pl>
    References: <P...@o...wsisiz.edu.pl>
    <s...@a...kjonca>
    NNTP-Posting-Host: 89-125-119-212.dhcp-ripwave.irishbroadband.ie
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1199827599 26524 89.125.119.212 (8 Jan 2008 21:26:39 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 8 Jan 2008 21:26:39 +0000 (UTC)
    X-Sender: T5zEVV7stC9yd2l2b0dxKNyowUR9qRZb
    In-Reply-To: <s...@a...kjonca>
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Antivirus: avast! (VPS 080107-0, 2008-01-07), Outbound message
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.14 (Windows/20071210)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:434057
    [ ukryj nagłówki ]

    Kamil Jońca napisał(a):
    > Dnia Tue, 8 Jan 2008 21:26:23 +0100,
    > osoba podpisana: Rafal Jankowski <r...@w...edu.pl>
    > napisała:
    > [...]
    >> Czyli wygląda, że wszystko odbyło się legalnie(?). Czy ktoś kto zna lepiej
    >> tamtejsze realia mógłby przybliżyć jak to możliwe i czy rzeczywiście
    >> brytyjskie banki są aż tak daleko za Murzynami? Mam konto w moneybookers i
    >> jakoś niefajny jest dla mnie ten news.
    > To co mi przychodzi do głowy to:
    > 1. Czeki
    > 2. "polecenie zapłaty" - tam o wiele łatwiej coś takiego wygenerować niż
    > u nas.

    Number 2 w tym przypadku zadziałał.
    Wiele spraw na wyspach załatwia się bardziej wygodnie niż bezpiecznie.
    Coś za coś. Żeby zgodzić się na polecenie zapłaty np. dla firmy
    energetycznej wchodzę na ich stronę, bez żadnego logowania zresztą,
    podaję swój numer klienta i swoje dane konta i już - działa.
    Podobnie przeniesienie numeru w telekomach. Dzwonię do nowego operatora
    ze starego numeru i mówię: proszę przenieść ten numer do was. OK - za 2
    godziny będzie działać.
    Życie jest o wiele łatwiejsze. Ale coś za coś, większa wygoda, mniejsze
    bezpieczeństwo. A propos Clarksona to nie będzie miał żadnych problemów
    z odzyskaniem pieniędzy - podobnie jak u nas każde polecenie zapłaty
    można skutecznie odwołać.

    PG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1