  • Data: 2015-07-23 19:34:06
    Temat: Re: Co dalej z Grecją?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "MarekZ" mo2h82$et$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > IMO nie jest możliwe, aby to się tak zakończyło.

    IMO nie jest możliwe, aby to się tak zakończyło.

    > Naród który wydał Arystotelesa, Pitagorasa, Euklidesa, a także chałwę

    Naród który wydał Skłodowską, Łukasiewicza -- którego notację odwrócono
    na antypodach Australii, enigmatycznego Żygalskiego, a także ciasto
    [ponoć teraz każda strona WWW korzystta z ciastek] o nazwie sękacz

    > Makedonikos, nie zgodzi się na to co nastąpiło, pytanie tylko jak szybko.

    nie zgodzi się na to co nastąpiło, pytanie tylko jak szybko.

    > Wersja optymistyczna jest taka, że grecki parlament tego nie zatwierdzi.

    Wersja optymistyczna jest taka, że polski parlament tego nie zatwierdzi.

    > Mniej optymistyczna to Alexit po kilku tygodniach. Tsipras przegiął.

    [ http://www.bladerep.com/products/product-overview-of
    -alexit-bladerep/alexit-bladerep-topcoat-12/alexit-b
    laderep-topcoat-12.html

    wojna z wiatrakami? chyba tak...]

    Mniej optymistyczna to wojna z wiatrakami. Balcerowicz przegiął.

    -=-

    Gdybym był bogaty, kupiłbym małą wyspę grecką, zbudowałbym tam
    mikrorezydencję, zleciłbym Putionowi strzeżenie moich włości
    i zapraszałbym Was do siebie. :) Codziennie bym pływał
    i dziękowałbym Bogu za opiekę?... :) Z Bogiem lepiej nie
    zadzierać -- zaraz mi grzmotnie, że stale opiekuje się mną...
    [a ja tego nie widzę, bo mam wady wzroku? -- a czyja to wina, że ja mam wady wzroku?]

    -=-

    Obama mówi jakoś tak -- dziś wojny nie wygrywa się na ,,polu chwały'',
    jak w XX wieku; dziś wojny wyglądają inaczej. Najwyraźniej Polska jest
    wojennym prekursorem -- w XX wieku przegrała wojnę typu XXI wieku...

    -=-

    Polska sprzedała za bezcen swoje dobra ćwierć wieku temu, Grecja sprzedawać będzie
    teraz?...

    -=-

    Popierajcie nadal populistów, dla których 'wypukliny dyskowe' to
    'skolioza' -- będziecie żyli coraz lepiej_inaczej. :) Popierajcie
    ,,bojowników o wolność, równość, braterstwo itd.'' -- będziecie
    mieli po 5 tysięcy pln miesięcznie na każde dziecko (ale dzieci
    już w Polsce wtedy nie będzie) itd...

    http://www.kaczmarski.art.pl/tworczosc/wiersze_alfab
    etycznie/kaczmarskiego/s/syn_marnotrawny.php

    Ludzie, których widzę - stoją do mnie tyłem:
    Ten pod bramą leje, ów na pannę czeka.
    Nawet pies znajomy na mój widok szczeka...
    Sam się z życia nader sprawnie obrobiłem,
    Więc chyłkiem powracam do domu o zmroku - jak złodziej.

    [Kaczmarski nie zna życia? -- nie leje, ale zleca przelew?...]

    W jednym (być może nie tylko w jednym) wywiadzie Kaczmarski mówi,
    że jeśli komuś powiodło się na emigracji, to nie dlatego, że ten
    ktoś otrzymał pomoc od innych ludzi. [od kiedy pamiętam, uważałem,
    że pieniądze są najlepszym przyjacielem człowieka]

    -=-

    Dzięki reklamom popularność mojej strony przekracza 100 kliknięć na dobę. :)
    Gdy zyskam nieco zdrowia, postawię brakujące elementy. Być może też dorzucę
    jakieś zabawne wchody (interfejsy graficzne) w te dokumenty. Zdrowie mam
    coraz gorsze -- albo zdarzy się cud, albo moje ciało długo nie pociągnie...

    -=-

    Świat rządzi się prostymi prawami dżungli, lecz od dziesięcioleci nie
    ,,armata'' jest ważna, lecz polityka -- intryga, gospodarka, wywiad...

    Mam coraz gorsze zdanie o Rosjanach. Są wśród nich miliarderzy -- ale
    greckie (prawosławne) wyspy kupują (anglikańscy czy hinduscy?)
    Brytyjczycy, nie (prawosławni) Rosjanie...

    Aby było jasne -- nie jestem prawosławny. Mam swój własny
    Jednoosobowy) Kościół Powszechny. :) I uważam, że każda
    religia jest równie dobra, lecz satanizmu nie zaliczam
    do religii

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'