    From: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Co jest nie tak w danych na naszej stronie
    Date: Thu, 09 Dec 2004 20:36:04 GMT
    Sender: g...@p...onet.pl@v20-s1.itpp.pl

    On Thu, 9 Dec 2004 21:13:27 +0100, "Vizvary II Istvan"
    <v...@p...onet.pl> wrote:

    >"Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl> wrote in message
    >did
    >
    >No i im sie w końcu udało. Przesłalismy Wasze uwagi (IBAN, ABA) Oczywiscie
    >nie mam pojecia co zrobili nie tak, że nie poszło poprzednim razem.
    >Przy najbliższej okazji poprawie równiez dane na stronie zgodnie z Waszymi
    >sugestiami.
    >Dziekuję za pomoc
    >Vizvary Istvan II
    >ppu VAS

    ja to doprawdy nie rozumiem tych problemow.
    aby zrobic przelew na polskie konto z dowolnego kraju na swiecie
    nalezy podac:
    dane wlasciciela rachunku
    bic code (zwany tez swift) banku
    numer rachunku poprzedzony PL.
    wskazana rowniez nazwa banku - nie jest konieczna, ale na wszelki
    wypadek, do weryfikacji kodu bic
    i tyle.
    a jak jakis durny niemiec/amerykanin w tamtejszym banku domaga sie
    BLZ/ABA to powiedziec mu zeby zaczal sprzedawac pietruszke a nie
    zajmowal sie przelewami zagranicznymi

    G.