eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[lokaty OF] Komuś się popsuła szklana kula i znajomości › Re: Co jest z tą listą ? [było: [lokaty OF] Komuś się popsuła szklana kula i znajomości]
    From: bzdreg <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Co jest z tą listą ? [było: [lokaty OF] Komuś się popsuła szklana
    kula i znajomości]
    Date: Thu, 21 Jan 2010 11:00:44 +0100

    witrak() pisze:

    > Ale ja właśnie używam czytnika w THB - wygląda na to, że serwer TPSA nie
    > dostał tego maila, a zatem bramka google<->news szwankuje...
    >
    > witrak()

    Serwery news (NNTP) też robią co chcą (Tzn co chce admin). Od zawsze
    używałem klienta news i serwera nntp (różnych). Ale np. odkąd
    przesiadłem się na łącze Netii i korzystałem z ich news.internetia.pl,
    to też się dziwiłem dlaczego nikt nie odpowiada na moje posty. Aż do
    momentu, kiedy odkryłem, że ten serwer ma ustawione uplink > /dev/null

    Teraz wiszę na onet (trzeba niestety się logować) i jest jako-tako.

    --
    Tnx. Regards. Bzd.