  • Data: 2009-02-28 17:34:17
    Temat: Re: Co sie stanie jak wejdziemy do ERMu?
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dieter pisze:
    > Ja mam inne pytanie. Dlaczego Rudemu i jego bandzie wydaje sie, ze
    > wprowadzenie Euro w Polsce spowoduje ogolny dobrobyt i rozwiazanie
    > wszystkich naszych problemow?
    >
    > Czy Lotwa, obecny bankrut, nie jest w ERMII od maja 2005 r.?
    >
    > D.

    gdybysmy byli w strefie euro to:

    - problem opcji by nie istnial
    - problem rosnacych rat w CHF by nie istnial
    - mielibysmy tansza benzyne

    i jeszcze pare innych, ktore teraz mi nie przychodza do glowy...

    pozdrawiam
    SlawcioD

    ps. obecnie wchodzenie do ERM2 to nie najlepszy pomysl... dobrym moment
    mieli na wprowwadzenie euro kartofle... a teraz to se troche poczekamy
    na nastepny dobry moment...