  • Data: 2020-04-28 12:43:14
    Temat: Re: Co ten Citek wyprawia
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 28 kwietnia 2020 11:46:32 UTC+2 użytkownik Wojciech Bancer napisał:

    > Mi się udało w Citku raz ustrzelić pożyczkę na 4.96% i 0% prowizji,
    > w celu "przeniesienia zobowiazań" z innego banku 1.5 roku temu.

    Teraz jest 0% RRSO do 10k - niestety tylko max. na 12 rat.
    I oczywiście tylko dla nowych klientów.
    Niby "na spłatę zadłużenia w innym banku" - ale tego chyba nie sprawdzają, kasę
    przelewają na konto klienta, a on może sobie "samodzielnie spłacić".
    Wychodzi więc darmowy kredyt.

    > Od tego czasu nękają mnie telefonami z "atrakcynymi" ofertami na
    > "dobranie środków", oczywiście na nowych warunkach :)

    Drugi raz na 5% nie dostaniesz - ale do mnie dzwonili z ofertami na 8% bez żadnych
    dodatkowych opłat, z całkiem sporymi sumami rzędu 100k i spłatą na 5 lat. Jakby ktoś
    potrzebował to na rynku czegoś takiego nie znajdzie.

    A praktycznie na stałe mam możliwość wypłaty do 90% limitu karty bez prowizji, bez
    opłat miesięcznych (na tym citi kosi frajerów jak mało kto) i na 8% (choć w
    kalkulatorze na stronie zapomnieli zmienić i wciąż liczy wg 10%).

    Teraz jeszcze znów mają promo, że za każde pożyczone 10k dają voucher na 100zł do
    biedronka. Sęk zapewne tkwi w prowizji - nie wiem, jaką sobie liczą, bo to promo
    tylko dla tych, do których zadzwonią.
    Ale pożyczając 40001zł dostajesz 500zł, pożyczkę musisz trzymać tylko do końca
    następnego miesiąca - a nawet nie musisz trzymać całych 40001zł, bo warunkiem
    otrzymania nagrody jest tylko brak spłaty całkowitej przed upływem tego miesiąca, a
    nie brak nadpłat ;>
    Jednak jeśli prowizja wyższa niż 1,25% to i tak się nie da na tym zarobić.

    Coś im ostatnio te promo wychodzą "oh, exploitable" - tak jak "Polecam Citi Priority
    - edycja I" gdzie do otrzymania 600zł wystarczyło zrobić ping-pong na 100k - i było
    na to 2 miesiące (choć próbowali oszukiwać i zaliczać tylko tym, którzy zrobili w
    ciągu miesiąca, bo "wg wyciągu sprawdzamy") - a korzystając z darmowych express
    elixir w santanderze można z citkiem kasę obrócić 3 razy dziennie, to wystarczyło
    mieć wolne raptem 1000zł - choć pewnie w zamierzeniu miało być osiągnięcia salda 100k
    - nie trzeba dodawać, że niestety nie ma kolejnych edycji tej promocji...