  • Data: 2003-10-07 16:42:58
    Temat: Re: Co to za numery? (Citibank)
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 07 Oct 2003 18:18:27 +0200, Michal Jankowski
    <m...@f...edu.pl> napisał(a):

    >Dalem sie skusic na karte kredytowa Citibanku.

    [...]

    BTW, z jaka roczna stopa? Duzo mniej niz 50%? :-)

    >Ale przyszla karta. Do niej ksiazeczka z instrukcja, z telefonem do
    >CitiPhone 0-801 3xxxx. A na samej karcie naklejka, "zeby uaktywnic
    >karte, zadzwon do Citiphone 0-801 6xxxx". No kurka, co to ma byc? W
    >koncu te numery roznia sie cena szesciokrotnie...

    Chyba nie. Wydaje mi sie, ze roznica w cenie zawarta jest na miejscu
    'jedynki', czyli np. 800xxxxx bezplatne, 801xxxxx jak lokalne, itp.
    Tu nie ma obaw, doradzalbym obawy przy kredycie. :-)))

    --
    Adek
    http://www.paliwa.tutaj.pl/index.php