  • Data: 2013-04-17 13:59:10
    Temat: Re: Co zamiast Synka - gdzie jeszcze cashback
    Od: "K.B." <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Berdan" <W...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:516e8d70$0$26699$65785112@news.neostrada.pl...
    > Wkrótce kończy się 5% zwrot wydatków od Synka.
    > Zamykam u nich konto.
    >
    > W związku z tym mam pytanie - jakie są atrakcyjne oferty ze zwrotem na
    > wydatki na podobnym poziomie?
    > Jaki bank oferuje jakiś sensowny cashback przy min. wymagań.
    > Dużo kupuję w necie, sklepach spożywczych i budowlanych oraz odzieżowych,
    > na stacjach benzynowych itd.

    5% w synku konczy sie z koncem maja od 1 czerwca nowe warunki - warto
    zostawic chocby dla tych 200 zeta ktore mozna wyrwac

    nowosci:
    - konto w bzwbk - godne polecenia - 500 zeta w paczkach po 50 co miesiac za
    uzywanie (wplyw 1000, 3 operacje karta , 3 przelewy)
    - alior konto rosadne - 5% ale 400 max na rok (wplyw wynagrodznia , noa le
    kasuja za kart 5 zeta za miesiac co daje tylko 340 zeta na rok zwrotu)
    - nadal konto millenium 3% zwrotu ale dla platnosci bedacych wielokrotnoscia
    100 (spozywka, stacje i apteki)

    pozdrawiam