  • Data: 2002-03-16 12:38:58
    Temat: Re: Co zrobic jesli karta jest kradziona ?
    Od: "bartek" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysiek" <m...@g...de> napisał w wiadomości
    news:A9ak8.20547$Jb6.235505@news.chello.at...
    > Jestem sprzedawca i dzis mialem taka wlasnie sytuacje, bylem niemal
    pewinen
    > ze dwaj kolesie / notabene dwa gownojady w ortalionowych portkach i
    byczych
    > karkach/ chcieli placic kradzionymi kartami, zrobili szybciutko zakupy na
    > kwote 1000 zl i wyciagneli 3 karty banku slaskiego na to samo nazwisko, na
    > szczescie polcard odmowil autoryzacji kazdej z nich - czy mozna jakos
    > zareagowac w takiej sytuacji ? odebrac im te karty ?

    przede wszystkim zalezy co pojawia sie na posie - jesli jest komunikat - to
    mozesz karte przeciac na pol na oczach klienta i juz - jesli masz
    watpliwosci to dzwonisz do centrum autoryzacji i podajesz numer karty -
    jesli cos nie gra dzwonisz po policje i juz - nigdy sie nie przejmuj co
    powie klient - tzn. wszelkie watpliwosci powinny byc wyjasnione spokojnie -
    jak widzisz ze ludzie zaczynaja kombinowac i czyja sie niepewnie to juz znak
    ze cos jest nie tak z karta - to ty odpowiadasz za przyjecie kradzionej
    karty - jesli ktos sie podpisze inaczej to takze transakcja do anulowania -
    w sadzie nie wygrasz jesli podpis bedzie znaczaco sie roznil
    sorry ale z takimi sprawami nie ma sentymentow - to tak samo jakbys sie
    zastanawial czy przyjac falszywe pieniadze a potem wydac je komus innemu
    zeby tylko nie sprzeciwic sie klientom
    bartek