  • Data: 2002-03-20 07:55:21
    Temat: Re: Co zrobic jesli karta jest kradziona ?
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > moje,
    >
    > ciekawe czy w sklepie przyjmują Ci karty mamy ??
    >
    > poza tym ciekawe czy sprzedawca nie może po prostu poprosić o dowód
    > tożsamości (no chyba, że się po prostu boi)

    Bankomaty przyjmuja karty mamy.
    A poprosci o dowod - owszem, powinien.
    Ja nosze dwie, a czasem trzy karty, i tez nie zawsze wiem gdzie mam
    pieniadze a gdzie nie. I wcale mi sie nie podoba pomysl wezwania ochroniarza
    i zatrzymania mnie tylko dla tego ze mam wiele kart i ta ktora dalem
    kasjerce akurat nie dziala bo sie pomylilem. Przeciw legitymowaniu nic nie
    mam.

    Pozderawiam.
    Michal.