  • Data: 2002-11-28 08:52:35
    Temat: Re: Cos sie dzieje z logowaniem do LGnet
    Od: "TOP" <o...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    >Chcialbym tylko zglosic, ze zalecana wyzej przez Tomka procedura (na ile ją
    >zrozumialem) sie nie sprawdzila. Konsultant kazal sie rozlaczyc i zadzwonic
    >jeszcze raz, zalogowac sie przez bankofon, wybrac 9, jeszcze raz 9 i dopiero
    >z konsultantem - po zalogowaniu do systemu.

    Kurcze, Robert, przyznam że jestem zdziwiony, bo w życiu nie logowałem się
    przez bankofon. Z prostego zresztą powodu, w LG mam aktywny wyłącznie kanał
    internetowy.
    Pozosytaje mi tylko pogratulować że pomimo lekkiego zamieszania cel został
    osiągnięty :^)

    Miłego dnia
    Tomek
    archiwum i przeszukiwanie newsów