  • Data: 2010-08-31 22:03:13
    Temat: Re: Coś znowu w mBanku będą grzebać
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 31 Aug 2010 08:44:17 +0200, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):
    > No widzisz, a dla mnie jest dokładnie odwrotnie. :-)

    Czyli masz po prostu małe wymagania i/lub mało intensywnie korzystasz
    z bankowości internetowej ;)

    > MBank to dla mnie wzór bankowości internetowej - nie ma tam żadnych
    > obrazków, animacji, flashy i innych wodotrysków, spowalniaczy i
    > zaciemniaczy.

    Ale choćby jest javascript, który jest cholernie upierdliwy - zapomnij
    o odpaleniu czegoś w drugim oknie/tabie, a jak akurat sieć ma czkawkę to
    i tak zapomnij o "przyspieszeniu" operacji przez ponowne kliknięcie w
    przycisk - "mądry" javascript powie "akcja już wykonana".

    > Jest czysty tekst, sama esencja - czyli to, co jest mi w
    > banku potrzebne. Do tego menu proste jak budowa cepu. :-)
    > Co nie znaczy, że pewnych funkcji nie mogliby dodać - byleby tylko
    > ogólnej koncepcji interfejsu nie zmieniali...

    Ale tu chodzi nie tylko o dodawanie funkcji - choć bardzo brakuje jakiegoś
    sensownego filtra operacji - ale o KOSZMARNĄ ergonomię. Trzeba się naklikać
    jak diabli, by zrobić parę prostych operacji - a ze względu na durne
    javascripty nie można sobie np. otworzyć w nowym oknie listy ostatnich
    operacji i potem normalne zlecenie przelewu.

    Zlecenie stałe - po zakończeniu znika, nie ma śladu czy było czy nie.
    Spamowe komunikaty zawsze będą na ekranie, dopóki ich nie skasujesz - nie da
    się po prostu ich ukryć, by potem np. wrócić przy jakiejś okazji...
    I co krok jakieś durne rozwiązania, przez które można osiwieć :-/

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944