  • Data: 2002-03-26 21:22:28
    Temat: Re: Cudza korespondencja z Banku
    Od: <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > czyżby znowu citibank ? :)))))))))))))))))

    No o tym sing-banku bym juz Wam nie zanudzal.

    Widze ze doczekalem sie jednej konkretnej odpowiedzi (dziekuje Autorowi)
    i chyba wiecej z Was nie uda mi sie wycisnac...

    a chodzilo o Centrum Wsparcia Biznesu BZ WBK Poznan (co to za nazwa????)
    Dwa pisma Pani Manager ds. Obslugi i Reklamacji. Swoja droga albo
    "Customer Manager" albo "Menadżer ds Obslugi" - inne kombinacje to idiotyzm
    zupelny. Proponuje wpisywac Managier (od slynnego swietego "pajgera")