    From: AP <c...@e...dyndns.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czek?
    Date: Sat, 27 Nov 2004 22:53:26 GMT

    In article <e5rlg0wrh3uo.lh2vl50a0r0o$.dlg@40tude.net>, piotrs00
    @niespamowac.pl says...
    > Witam
    > Kolega z USA przesłał mi czek na kwotę 500 USD.
    > Na czeku jest napisane "United States Postal Service" oraz "POSTAL MONEY
    > ORDER".
    > I mam w związku z tym czekiem kilka pytań:
    > 1. Czy jest możliwa realizacja tego czeku w Polsce?
    > 2. Czy jest możliwość przelewu tej kwoty na konto walutowe np w Citibank
    > 3. Czy mogę takim czekiem zapłacić np w amazon.com?
    >
    > Z góry dziękuję za odpowiedź.

    O ile sie orientuje Amazon nie akceptuje "money order". Jelsi masz konto
    w Citi mozesz sprobowac dac tam do inkasa ... ale bedzie to trwalo no i
    kosztowalo. Wlasciwie to nie wiem jak Citi bedzie traktowal money order
    (jest to czek wykupiony/oplacony na poczcie). Unikam tego typu srodkow
    platnosci bo sa problemy ze sledzeniem czy czek taki zostal
    zrealizowany.

    AP