  • Data: 2002-10-06 15:15:49
    Temat: Re: Czek nie do zrealizowania.......
    Od: o...@w...pl (Marecki) szukaj wiadomości tego autora

    -----Wiadomość oryginalna-----
    Od: o...@n...pl
    [mailto:o...@n...pl] W imieniu www.Meteoryt.net
    Wysłano: 6 października 2002 17:12
    Do: p...@n...pl

    no to bylem w 4 bankach i wszedzie go pierwszy raz na ocy widzieli Moze
    dlatego nie chcialo sie im z nim bawic. A inkaso trwa donajmniej 4
    tygodnie wiec nie wiem skad u Ciebie to "od reki"

    Pisalem, ze ja mam konto w PKO S.A. i na nim wystarczajaca ilsoc
    pieniedzy na lokatach, wiec może dlatego realizuje Money Orders od reki.
    Nikgy nie miałem z nimi problemow. Sa gwarantowane przez U.S. Gov. Wiec
    sa niemal na rowni traktowane przez PKO S.A. jak czeki z IRS z tax
    return i bank nie ponosi zadnego ryzyka, wiec dziwie się jak możesz mieć
    problem z jego rozmiana.