    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czek - problem
    Date: Sat, 01 Jan 2005 01:41:54 +0100

    "Mojche Swartz" <n...@c...net> writes:

    > To sa czeki federalne czlowieku. Nie persolalne nie bankowe itp. Tam sa
    > specjalne adnotacje na nich. Widac, ze wogole nie masz pojecia jak on
    > wyglada i stat piszesz takie bzdury. Zaden bank nie przyjmnie tego czeku ot
    > tak. Poza tym w Polsce zaden nie wyplaci gotowki od reki, wiec co teraz
    > napiszesz?

    Widzisz, kolego, to co mialem napisac w tej sprawie, to juz napisalem.
    Jesli tego nie rozumiesz, i wciaz slepo wierzysz, to nie moja sprawa.
    Gdybys np. zdecydowal sie podwazyc cos konkretnego, co napisalem,
    to mozesz probowac.

    W szczegolnosci, mozesz przypomniec sobie jak wyglada procedura
    zakladania konta w USA, oraz jakich dokumentow i podania jakich danych
    wymaga.
    Jak juz to sobie przypomnisz, to (opcjonalnie) mozesz porownac to
    z realiami polskimi (i moze wyjdzie Ci, ze w Polsce nieco trudniej
    zrobic przekret, ale nie bedzie to raczej wielka roznica).

    Jesli juz bedac swiadomym powyzszych rzeczy wciaz bedziesz wierzyl, ze
    czeku IRS nie da sie wymienic na gotowke nie bedac osoba, ktorej zostal
    wystawiony, to chyba nikt nic na to nie poradzi.
    --
    Krzysztof Halasa