  • Data: 2008-01-20 20:29:49
    Temat: Re: Czemu Polbank to robi?
    Od: "ygreko" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

    <r...@k...pl> wrote in message
    news:uan6p3pr8tf6f8okv17svbhdjbkkiib820@4ax.com...
    Może. Ja na razie podziękowałem tej "przyszłości". Nieczynne, kiepsko
    rozpoznają banknoty, nieczynne, nieczynne...

    ~~~~~~~~

    Dobra, no w koncu sie rozwina, tylko trzeba korzystac :).
    Jesli chodzi o mbank, to do tej pory podjalem 11 prob wplaty w jednym z
    wplatomatow (W-wa real Pulawska), przy czym tylko 3 razy sie udalo na
    przestrzeni miesiaca. Przy czym nigdy nie mialem problemu z rozpoznaniem
    banknotow, tylko albo po prostu wyswietlal informacje, ze nie dziala, albo
    byla kartka z informacja ze nie dziala, albo (ostatnio) po wlozeniu karty
    pomielil chwile i napisal "Blad modulu kasowego" przy czym w kolejce bylo
    kilka osob i kazdy sprobowal...

    Zobacze jak wygladaja urzadzenia Polbanku. Ale wydaje sie, ze nie jest
    niemozliwe stworzenie dobrego urzadzenia -- wezmy pod uwage urzadzenia na
    stacjach Neste -- raczej dzialaja dobrze (chyba ze, jak w pewnym nagraniu
    dostepnym w internecie, zatankuja za 67 groszy i stana ;)), a przeciez
    stoja caly czas na mrozie, sloncu itd.