  • Data: 2009-10-05 08:23:10
    Temat: Re: Czy CitiBank poświadczył nieprawdę ?
    Od: pI <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 1 Oct 2009 15:07:16 -0700 (PDT), na pl.biznes.banki, szczurwa
    napisał(a):

    > Zgodnie z umową, dniem zamknięcia jest u mnie 04 każdego miesiąca. 03
    > kupiłem dość drogi bilet lotniczy, licząc na to, że przejdzie już na
    > nowy okres rozliczeniowy.
    [...]

    Wydaje mi się, że Citi rozlicza to tak (na przykładzie "swojej" daty).
    28 dzień miesiąca to ostatni dzień okresu rozliczeniowego, a wyciąg
    generowany jest 2-3 dni później (chyba 2, czyli 30). I teraz jeśli
    transakcja zostanie w ciągu tych 2-3 dni rozliczona, to wygeneruje się
    na wyciągu, mimo rozliczenia po końcu okresu. Kilka razy już się na to
    złapałem chcąc przerzucić właśnie coś na następny okres rozliczeniowy.

    --
    pI