  • Data: 2005-11-03 15:44:42
    Temat: Re: Czy City rozdaje karty gold?
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    2005-11-03 16:33- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Catbert, gdy pisał(a):

    > (...)
    >
    > Dla mnie zmiana koloru karty stanowi istotną zmianę warunków umowy -
    > wymagającą zgody delikwenta. Forma tej zgody winna być pisemna - bank
    > pomija ten aspekt, o ile pisemna akceptacja nie ma miejsca - dochodzi do
    > kontynuowania umowy w warunkach jej naruszenia.
    >
    > Jeżeli jednak bank pomija w zapisach umownych kolor i typ karty - i mimo
    > tego wydaje karty na ogół zgodne z wnioskami, a nie losowo, na przemian
    > czy inaczej - znaczy się, że umowy nie zawierają istotnej treści - bank
    > zaś zamienia się w stragan do pokazywania paciorków.
> [...]

    Widzę, że Cię nie przekonam, ale powtórzę jeszcze raz.
    Jeżeli umowa milczy w jakieś kwestii to ta kwestia nie może być uznana
    za istotną treść, albowiem w ogóle treścią umowy nie jest. To co Ty
    uważasz wiąże co najwyżej Ciebie, a nie inne podmioty.
    Ponadto uporczywie mylisz umowę z wnioskiem, regulaminem i swoim
    wyobrażeniem co do porządnie poukładanego świata (które to wyobrażenia
    nawet częściowo podzielam).
    Dla mnie EOT

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****