eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy (GE Money) bank miał prawo... ustalić raty wyższe od dochodów? › Re: Czy (GE Money) bank miał prawo... ustalić raty wyższe od dochodów?
    From: "Feromon" <f...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy (GE Money) bank miał prawo... ustalić raty wyższe od dochodów?
    Date: Mon, 2 Nov 2009 13:38:34 +0100

    news:hcktog$425$1@news.onet.pl...

    > Kredytobiorca skoro nie jest ubezwłasnowolniony to ma swój rozum i wie co jest
    > dla niego dobre.
    >
    > Nożem można kroić chleb albo mordować ludzi.
    > Autem można jeździć spokojnie albo wbić się w przystanek pełen ludzi.
    >
    > Jeśli ktoś jest na tyle głupi, że bierze tyle kredytów/pożyczek, że miesięczna
    > rata przekracza sumarycznie miesięczne przychody to sam jest sobie winien.

    > Nie da się każdej dziedziny życia obwarować przepisami. I bardzo dobrze.

    Ciekawe, dlaczego głębokie wykopy należy ogradzać. Niech kazdy patrzy gdzie
    idzie!!
    Emeryci gorzej radzą sobie z umowami, przepisami, małymi literkami itp. i
    żerowanie
    na ich ułomnościach nie jest za bardzo fair. A GE Money Bank widząc, że spłacam
    raty regularnie, podwyższł mi limit z 4000 do 20000. Bo im więcej ja wydam, tym
    więcej Oni
    zarabiają. Proste. Dla mnie. A moja Mama wierzyła, że jak jej przysyłają
    zawiadomienie
    o wygranej, to przecież nie może być nieprawda... Potem już nawet nie dawałem
    Mamie
    do przeczytania, tylko od razu do kosza lądowało.

    Feromon