eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy bank ma jest zobowiązny do podania warunków świadczenia usługi z TOiP ? › Re: Czy bank ma jest zobowiązny do podania warunków świadczenia usługi z TOiP ?
  • Data: 2006-02-10 09:13:19
    Temat: Re: Czy bank ma jest zobowiązny do podania warunków świadczenia usługi z TOiP ?
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> wrote in message
    news:dsh5kt$5nd$1@inews.gazeta.pl...

    > W regulaminie konta masz zapewne napisane ile czasu ma bank na wykonanie
    > przelewu. Zapewne jest tak jak ci powiedzieli na infolinii. 3 dni.
    > Którą sesją elixiru i w który dzień to pójdzie to wewnętrzna sprawa banku.
    > Mają się zmieścić w podanym czasie.

    Problem w tym że w regulaminie konta (sznurek podałem) nie ma słowa o tych 3
    dniach.
    Jak mam wybrać jedną z usług - 2 typów przelewów jeżeli nie wiem czym się różni
    ich wykonanie (oprócz ceny)?
    Stąd moje pytanie czy bank ma jest zobowiązny do podawania warunków świadczenia
    usługi z TOiP.

    Co do dnia i sesji wysyłki to we wszystkich znanych mi bankach nie jest to żadna
    tajemnica i można to określić.

    TomekD