  • Data: 2006-02-01 12:15:14
    Temat: Re: Czy coś można zrobić z taką decyzją?
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:40c0.0000009f.43e0865a@newsgate.onet.pl...

    > Przeszedłęm się do Open Finace i okazało się, że bank udzieli mi
    > całego
    > kredytu 140 tyś zł (100 na budowę oraz 40 na wykup mieszkania) oraz
    > 40tyś (bo
    > chciałęm 140 tyś na budowę) jako kredyt konsumpcyjny. Dzięki temu
    > miesięczna
    > rata kredytu wzrośmi mi o ok 40zł :/ (co daje 9 600 przez 20lat).
    > Tak to sobie

    Naprawde wierzysz w to, ze kredyt konsumpcyjny bedziesz splacal przez
    20 lat, i ze ta rata bedzie ciagle wyzsza o te 40 zł ? W OF takie
    rzeczy opowiadaja ? :)) Te 40 zł to zapewne dotyczy *pierwszej* raty,
    a potem roznica bedzie malec z kazda rata, bo przeciez bedzie sie
    zmniejszac oprocentowany kapital, a dodatkowo jego realna wartosc...
    Wiec gdyby to zdyskontowac na dzis, to roznica byla by razaco mniej
    spektakularna, niz te sugerowane przez Ciebie 9600 zł.

    marekz