  • Data: 2011-09-14 18:49:32
    Temat: Re: Czy jest takie "konto klasowe" ?
    Od: Maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    (P.lę regułe odp. pod cyt.)
    Przyjrzyj się OKO w PLN w ING. Zaleta taka, że da się wpłacać gotówkę
    bezprowizyjnie.
    Każdemu dasz hasło do konta, ale jeden człowiek będzie miał ten telefon,
    na który przychodzą hasła SMSowe do wykonywania dyspozycji.
    Niestety, w ING czasem da się zrobić przelew bez tego hasła SMS, więc
    może w innym banku, gdzie hasła SMS (czy papierowe jednorazowe, czy
    fizyczny token) są na 100% zawsze wymagane.
    No a jeśli zależy Ci, żeby właścicielem konta była "klasa", to niestety,
    zakładaj i rejestruj stowarzyszenie, bo obawiam się, ze tego nie
    przeskoczysz.

    Choć i tak śmierdzi mi tu naruszeniem paru innych "przepisów ""prawa"" ".

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.