    From: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy koś juz skorzystał z bankowej oferty Allianz ?
    Date: Thu, 11 Dec 2008 00:01:02 +0100

    Dnia Tue, 9 Dec 2008 11:48:47 -0800 (PST), k...@g...pl
    napisał(a):

    > Do konta można mieć dokupione różne pakiety ubezpieczeń, z depozytów
    > ciekawa jest lokata, a raczej ubezpieczenie antybelkowe na pół roku z
    > efektywnym oprocentowaniem na 8,51%,

    Co ciekawe najwyraźniej bardzo słabo reklamowane - zadzwoniłem z
    ciekawości do "swojego" oddziału i pani obiecała, że oddzwoni, bo jeszcze
    ani jednej nie sprzedali i musi się poradzić :) Jest to też jedyny produkt
    bankowy który można kupić w zwykłym oddziale.

    W każdym razie wygląda ciekawie - potestujemy. Z OC jestem zadowolony ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl