eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów? › Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów?
  • Data: 2003-11-21 15:47:33
    Temat: Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów?
    Od: Marek Madej <m...@w...INTERIA.i-to.PL> szukaj wiadomości tego autora

    Sławek Kos dnia 2003-11-21 15:44 napisał(a) co następuje:

    > Dobrze, ze tego smiley'a dolozyles ;-))

    :)

    > Nieee. jesli wypelnil niepoprawnie to ON powinien wyjasnic. Np. isc do
    > banku, zdobyc numer transakcji i podac spoldzielni do identyfikacji, albo co
    > tam chce...

    Chyba mnie nie zrozumiałeś... Jeśli wypełnił niepoprawnie to
    rzeczywiście powinien to wyjaśnić. Z tym się zgadzam.

    > Rozumiem, ze tym unikiem przyznales mi racje ;-))

    Mam świadomość tego, że BŁĘDNE wypełnienie przelewu MOŻE BYĆ kłopotem
    wpłacającego. Nigdzie nie napisałem, że myślę inaczej. A posta wysłałem
    tylko dlatego, że PiotrR stwierdził, iż lokator powinien biegać do
    banku. Moim zdaniem PiotrR powinien "wymyślić" (a co tu wymyślać...)
    taki sposób księgowania wpłat, by lokator miał wolność wyboru sposobu
    zapłaty: gotówka na poczcie, w banku takim czy innym, czy przelew.
    Oczywiście kwestia reguł, do których lokator musi się stosować
    (odpowiednie pole tytułem). Myślę, że tutaj się zgadzamy, więc proponuję
    EOT.

    > Tu sie zgadzamy, choc ja zauwaylem, ze PiotR sugeruje, ze w ten sposob
    > bedzie lokatorowi latwiej (bo wypelnione kwitki i bank latwo dostepny - PKO
    > BP) i taniej (bo inne banki biora sporo za wplate) a nie ze mu zabrania
    > innej metody.

    A ja odniosłem inne wrażenie. Być może ze względu na wszystkie pozostałe
    wypowiedzi PiotraR w tym wątku, z których wyłaniał się nieco inny obraz
    traktowania lokatorów przez Niego.

    Pozdrawiam,

    Marek