  • Data: 2005-01-21 08:33:43
    Temat: Re: Czy ktoś już wpłacał na multikonto?
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora

    kovalek napisał(a):

    > ZTCW to są chyba jakieś przepisy dotyczące tego, jak powinna wyglądać
    > KASA i jakie powinna mieć zabezpieczenia - przede wszystkim szyba między
    > klientem, a kasjerka.

    Ty poważnie?

    Stare baby w kolejce też są ustawowo zintegrowane z KASĄ...

    > a tak w ogóle to Centrum Usług Finansowych (czy jak to się tam nazywa),
    > to dziwna instytucja. Kiedyś jak miałem konto w Multi i chciałem wpłacić
    > na nie pieniądze, to pani w tej "recepcji" (która była zaraz przy
    > wejściu) wzięła je ode mnie, zapakowała w woreczek strunowy i wrzuciłą
    > do urny którą miała za plecami;

    Straszne. Przecież miała trzy godziny liczyć, dwa razy się pomylić i
    wrzucić do wielkiej złotej szuflady, gdzie jest majątek, klejnoty i
    złote dukaty.

    > a następnie wydrukowała potwierdzenie

    I na dodatek pewnie na ładnym papierze i z miłym dla oka stemplem.
    Przecież to nienormalne!

    > :-) Nie wspomne tez o fakcie, że mając banknot 200zł., nie możemy
    > wpłacić na konto kwoty np. 150zł (bo nie ma możliwości wydania reszty).

    No a to już specyficzne.