    From: WAM <n...@n...nopl.pl>
    Newsgroups: pl.biznes,pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy ktoś korzystał z oferty BPH "Harmonium Start"?
    Date: Mon, 02 Feb 2004 17:20:34 +0100

    On Mon, 2 Feb 2004 09:00:56 +0100, "Ania" <c...@g...pl> wrote:

    >Pytanie tak jak w temacie
    >Zastanawiam sie nad z korzystaniem z ich oferty, ale zanim to zrobię
    >chciałbym poznać waszą opinię, wszystkie + i - oferty BPH.
    Na - od kilku 14 dni dziala system internetowy, ktory... dziala jakby
    chcial a nie mogl. Na przyklad w tej chwili widze saldo konta ale
    historii operacji nie moge sprawdzic :( nic sie nie pojawia :(

    Na + to mam swojego konsultanta ktory mi sluzy rada i pomoca i jestem
    zadowolony bo robi co moze aby pomoc w korzystaniu z banku :)

    Nowy system jesli chodzi o funkcjonalnosc wydaje sie bardzo ciekawy,
    mozna definiowac rozne tryby podgladow (np wlasnie w historii) - jak
    tylko zacznie dzialac jak nalezy to bedzie super - ale poki co - jest
    kiepsko.

    FUT: p.b.banki

    WAM
    --
    Poszukuje firmy wyzbywajacej sie sprzetu komputerowego.
    Chodzi o sprzet jeszcze w miare sprawny.