eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy ktos moze mi dokladnie wytlumaczyc jak dziala karta kredytowa ? › Re: Czy ktos moze mi dokladnie wytlumaczyc jak dziala karta kredytowa ?
  • Data: 2002-10-10 08:22:16
    Temat: Re: Czy ktos moze mi dokladnie wytlumaczyc jak dziala karta kredytowa ?
    Od: "krab" <_...@h...pl___> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dentarg" <...@i...com> napisał w wiadomości
    news:nqcaquk9itj635nd62fguo9hr4o7vuqiqg@4ax.com...
    > Bo nie jestem pewien czy mam dobre wyobrazenie :).
    >
    > Np karta BZ WBK Visa Classic (bo na taka sie moze bede porywać :).
    >
    > Teraz co sie dzieje w przypadkach gdy:
    > Splacam minimalna kwote do splacenia:
    > Czy limit zostaje 3000 ? Czy limit mam 3000-kredyt ?

    limit masz zawsze owe 3ooo, dostepne srodki powiekszasz wplacajac jakas
    kwote
    np masz limit 3ooo, zakupiles za 2ooo (dostepne saldo 1000) a chcesz kupic
    cos za 1500, to musisz wplacic na konto 500 by dostepne saldo wynioslo 1500
    :-) (od nastepnego dnia najwczesniej)

    > Splacam calosc: Tutaj raczej nie widze problemow, jedyne co mnie
    > zastanawia jaki mam limit do momentu splaty zadluzenia z poprzedniego
    > miesiaca. Czyli w moim przykladzie czy w grudniu (do dnia splaty) bede
    > mial 3000 zl limitu czy 3000-1000 (transakcje z listopada) ???

    jw wystawienie rachunku nie zwieksza dostepnych srodkow w ramach limitu,
    dopiero jakas splata
    wiec trzeba uwazac przy duzych zakupach w poprz miesiacu, bo moze sie okazac
    ze nie ma srodkow na karcie :-) limit 3ooo daje ci jednak swobode gdy
    wydajesz do 2ooo miesiecznie - w sposob w miare rozlozony w czasie

    > Czy w karcie BZ WBK Visa Classic wyplata z bankomatu jest jednoznaczna
    > z uruchomieniem kredytu czy nie ? Nigdzie nie moge znalezc tej
    > informacji na ich stronie ani w regulaminie karty :((.

    placisz - prowizje za wyplate ORAZ procent od dnia wyplaty do dnia splaty -
    raczej sie nie oplaca - chyba ze taki mus :-))

    > Czy jest jakas lepsza karta niz powyzsza dla osoby z zarobkami
    > 1700-2400 netto ? Lukasowa Visa odpada bo nie pracuje jeszcze rok :)).

    mam lukasa - ale mysle, ze bzwk jest lepsza (moze dlatego ze jej nie mam ?)
    :-))))) byc moze zmienie w przyszlym roku :-) juz w tym mialem zmieniac ale
    zagapilem termin :-)