  • Data: 2008-01-15 20:50:15
    Temat: Re: Czy ktos moze policzyc?
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    Eneuel Leszek napisał(a) w wiadomości: ...

    >r...@p...fm 0...@i...goo
    glegroups.com

    >: Prawda to była przed wyborami (kiełbasa wyborcza). Teraz to jest mało
    >: prawdopodobne. Nikt dobrowolnie nie będzie rezygnował z zysków. Przed
    >: następnymi wyborami i następnymi wyborami itd. to znowu będzie prawda :)
    >
    >Insynuujesz, że jem śmierdzące mięso? ;) To oburzające!!!
    >
    >A poważniej: mnie ten podatek ani ziębi, ani grzeje, bo można go obejść,
    >jeśli się chce, ale pytam z ciekawości.

    Lekarze, nauczyciele (ma nie być matur?), niektórzy górnicy, kolejarze
    też już zapowiadają... Jeżeli przyjdzie do płacenia z budżetu to nici
    z obniżek podatków, co nawyżej jakieś dziwaczne i zbędne ulgi w ramach
    "uproszczenia" systemu wymyślą. Ale akurat nie liczyłbym na zniesienie
    belkowego.
    Może skończy się jak z abonamentem RTV, może dla seniorów...

    Arek