eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ?Re: Czy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ?
  • Data: 2009-10-04 19:10:07
    Temat: Re: Czy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ?
    Od: Filip <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Mithos pisze:
    > Filip pisze:
    >> Do Mbanku nic nie mam, kilka lat temu próbowałem tam założyć konto i
    >> jakoś nic z tego nie wyszło. Ale ja i tak wyznaję zasadę, że kartę
    >> kredytową należy mieć w innym banku niż rachunek podstawowy, a konta
    >> oszczędnościowe są nędznie oprocentowane i w mbanku i w multi.
    >
    > Dlaczego należy mieć KK w innym banku niż rachunek bieżący ? Jakie jest
    > tego uzasadnienie ?
    >
    > Teraz wszystko jest nędznie oprocentowane, a jednak gotówkę gdzieś
    > trzymać trzeba.
    >
    >
    Hm,
    bo jak padnie system banku (w Multi to przerabiałem bardzo boleśnie),
    albo system VISA czy MC to dobrze mieć alternatywę. Mnie raz Multi
    pozbawił dostępu do płynności na kilka dni i cieszyłem się, że mam kartę
    innego banku.

    Ja gotówkę niepotrzebną w danym miesiącu przelewam na konto
    oszczędnościowe w banku, który nie ma dostępu przez www i nie kusi, żeby
    do niej sięgać ;-) Wydawanie bywa silniejsze ode mnie :(

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1