    From: "viper" <v...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Czy oni nie potrafią normalnie...
    Date: Thu, 22 Oct 2009 13:36:12 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Pytanie Opozycji:
    >
    > Proszę podać pełną nazwę, siedzibę i formę prawną inwestora z Kataru,
    > który miał inwestować w Polskie stocznie. Jedno proste pytanie.
    >

    > Odpowiedz PO....piłka po Twojej stronie Viper. Wysil się, jak przystało
    > na światłego wyborcę europejskiej partii.

    no dobra, przekonałeś mnie... ten inwestor nie istniał... tylko nurtuje mnie
    jeden problem... ten nieistniejący inwestor wygrał przetarg i wpłacił wadium...
    które przepadło... nawet jak na nieistniejącego inwestora była to spora suma...
    jedyne wytłumaczenie że zrobił to dla jaj.... nie istniał, nic nie chciał
    kupic, ale chciał się zabawic... widzę że problem ten nurtuje też niektórych
    pisowskich geniuszy bo znaleźli rozwiązanie... wadium zostało po cichutku
    zwrócone... tylko że tego nijak nie dałoby się ukryc... poza tym wszystko mnie
    troszkę śmieszy... na świecie interesy robi się troszkę inaczej niż w Polsce...
    u nas o inwestorze chcielibyśmy wiedziec wszystko, nawet to jak często zdradza
    żonę... na świecie zwyczaje są troszkę inne... rzadko kiedy wiadomo czyje
    pieniądze są inwestowane... większośc przechodzi przez spółki o bardzo
    skomplikowanej strukturze... cały problem w tym, że ty jako Prawdziwy Polak
    myślisz po polsku...