    From: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Czy oni nie potrafią normalnie...
    Date: Thu, 22 Oct 2009 13:48:57 +0200

    viper pisze:

    > no dobra, przekonałeś mnie... ten inwestor nie istniał... tylko nurtuje mnie
    > jeden problem... ten nieistniejący inwestor wygrał przetarg i wpłacił wadium...
    > które przepadło... nawet jak na nieistniejącego inwestora była to spora suma...
    > jedyne wytłumaczenie że zrobił to dla jaj.... nie istniał, nic nie chciał
    > kupic, ale chciał się zabawic... widzę że problem ten nurtuje też niektórych

    Wszystko to już było na grupie wyjaśniane (wiadomo kto wpłacił wadium,
    wiadomo, że MSWiA wydało zezwolenia na przejęcie nieruchomości na
    podstawie lipnych transakcji i nieaktualnych dokumentów - wszystko to
    wiadomo, tylko dobrze wykształceni wyborcy PO tego jakoś nie są w stanie
    zrozumieć, co ponownie potwierdza tezę Dorna o wykształciuchach)

    > pisowskich geniuszy bo znaleźli rozwiązanie... wadium zostało po cichutku
    > zwrócone... tylko że tego nijak nie dałoby się ukryc... poza tym wszystko mnie

    Co do wadium, to radzę ci nieco poczekać ...

    > troszkę śmieszy... na świecie interesy robi się troszkę inaczej niż w Polsce...

    Tu się zgadzamy. Rzeczywiści rząd który robił by tak interesy
    gdziekolwiek na świecie nie porządziłby zbyt długo.

    > u nas o inwestorze chcielibyśmy wiedziec wszystko, nawet to jak często zdradza
    > żonę... na świecie zwyczaje są troszkę inne... rzadko kiedy wiadomo czyje
    > pieniądze są inwestowane... większośc przechodzi przez spółki o bardzo
    > skomplikowanej strukturze... cały problem w tym, że ty jako Prawdziwy Polak
    > myślisz po polsku...

    Szczególnie, gdy chce się wyprać pieniądze z nielegalnego źródła.