    From: "pluszowy miś" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Czy oni nie potrafią normalnie...
    Date: Thu, 22 Oct 2009 14:00:08 +0200

    Użytkownik "viper" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:1738.000001d7.4ae043ac@newsgate.onet.pl...

    > no dobra, przekonałeś mnie... ten inwestor nie istniał... tylko nurtuje
    > mnie
    > jeden problem... ten nieistniejący inwestor wygrał przetarg i wpłacił
    > wadium...
    > które przepadło... nawet jak na nieistniejącego inwestora była to spora
    > suma...
    > jedyne wytłumaczenie że zrobił to dla jaj.... nie istniał, nic nie chciał
    > kupic, ale chciał się zabawic... widzę że problem ten nurtuje też
    > niektórych
    > pisowskich geniuszy bo znaleźli rozwiązanie... wadium zostało po cichutku
> [...]

    Może chodziło o to z tymi stoczniami ? (wadium to pikuś) :

    1. Stocznie sprzedane , czyli można ogłosić sukces rządu i obecnej ekipy
    2. Stocznie sprzedane, czyli wraca spokój społeczny i spokojnie się
    rozwijamy ... i wszystko byłoby ok
    ale momencik, odbyło się to przed wyborami do Europarlamentu, więc elektorat
    PO dostał pozytywnej motywacji, patrzcie jaki ten rząd prężny, no to
    głosujemy, natomiast przeciwnicy polityczni nie posiadali argumentu
    nieudolności obecnie rządzących w tym zakresie ... no i mieliśmy
    EUROWYBORY, wynik znamy .... po wyborach pojawia się jakiś list do
    Katarczyków, żeby nie kupować stoczni i już wtedy niektórzy próbowali używać
    tego jako argument do wycofania się inwestora, ciekawe kto ten list wysłał
    ???? ... potem mieliśmy aferę hazardową i później dowiedzieliśmy się jak
    naprawdę wyglądała ta profesjonalna sprzedaż stoczni... kto kogo tutaj
    oszukał ? .... zostali oszukani ludzie, my wszyscy .... jak się czuje teraz
    elektorat obecnie rządzących ????? ... pozdr :)

    ps. pamiętacie jak premier mówił, że odwoła grada jak nie dojdzie do skutku
    prywatyzacja a potem się rozmyślił.... ciekawe dlaczego ?