  • Data: 2009-11-02 09:47:34
    Temat: Re: Czy podgl?d salda bez wyp3aty gotówki jest transakcj??
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo w Polsce ludzie mają zakorzenione takie myślenie. Gdy tylko ktoś
    > zobaczy za granica że klient może być inaczej (normalniej) traktowany
    > (często w takim samym banku jak u nas) to przez resztę polaków uznany
    > będzie od razu przygłupem.
    > Miałem konta w Wiedniu w Erste Bank a przed wielu laty w
    > ZentralSparkasse. To co jest w Polskich bankach to dzicz.
    >
    > W Polsce bezczelnością niektórych banków jest pobieranie opłaty (średnio
    > 2-3zł) za brak transakcji kartą w danym miesiącu. Gdyby ktoś miał tylko
    > pare zł na ROR to nie robiąc nic wciągnięty zostanie w spiralę zadłużenia
> [...]

    Znajac polskie realia to by ci jeszcze dopisali .50zl do tych 2.5zl:)) a
    potem pokazali jakies zapisy, ze sprawdzenie salda to nie korzystanie z
    konta tylko transakcja calkowicie innej beczki:)
    ps.
    Mnie najbardziej dziwi fakt, ze jak napiszesz, ze bankowosc w posce to cos
    nie tak i jest zdecydowanie za droga oraz zlodziejska (pobieranie oplat za
    prowadzenie rachunku czy dostep do karty to zlodziejstwo) to wiekszosc
    okrzyknie cie idiota i wywali to slynne "a co? chcesz za darmo?" tak
    nauczyli ludzi w Polsce by martwili sie o dochody banku a nie o swoje
    pieniadze - to straszne! Zwlaszcza to widac jak sie dlugo siedzi za granica.
    Moge zrozumiec ludzi ktorzy cale zycie siedza w kraju i dla nich to
    normalne - ba dla nich tak dziala caly swiat!!! Nie potrafia co niektorzy
    zrozumiec, ze gdzies moze byc zgola odmiennie... i za darmo!
    -To ty robisz przysluge bankowi, ze dostarczasz mu gotowki nie bank tobie!
    Ty bez banku sie obejdziesz bank bez twoich pieniedzy nie bedzie istnial.-
    tego w wiekszosci ludzie w Polsce nie pojmuja.