  • Data: 2007-12-19 10:24:07
    Temat: Re: Czy powinienem się leczyć z paranoi?
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Czego odmwiła? Toż Ty wykreślasz i parafujesz.

    Masz rację. Ale już mi się nie chce tam wracać. A do tego dziś
    zadzwoniłem i się dowiedziałem, że skoro odmówiłem podpisania tej
    umowy, to pani wycofała wniosek i musiałbym go złożyć jeszcze raz.

    Przyznam się, że coraz większą ochotę mam wskazać pracodawcy inny
    numer rachunku do przelewania pensji, bo co innego czytać o "małej
    elastyczności" mBanku, a co innego jej doświadczyć na własnej skórze.

    --
    Jarek