  • Data: 2010-05-13 08:24:13
    Temat: Re: Czy prezydentem Polski może być kandydat bez programu ?
    Od: "skippy" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:bfaf65e2-a47b-4fea-8232-3620b7f1edb4@b18g2000yq
    b.googlegroups.com...
    > Gdyby Kaczyński zrobił referendum w sprawie Traktatu Lisbońskiego,
    > umówiłbym się na ustawkę z Viperem. Niestety Kaczyński zdradził moje
    > ideały i mam go w dupie.

    > Co nie oznacza wcale, tego że nie należy wyjaśnić przyczynę jego
    > śmierci (najlepiej pzry pomocy międzynarodowej komisji) za którą stoi
    > Putin (a może i być zamieszana część środowisk WSI w naszym kraju).

    Też tak uważam, wcale nie jestem piewca tezy że to nie był zamach.
    Po prostu tego nie wiem, ale chciałbym znac prawdę.
    Co do komisji to mi chodziło o to, że nie jestem prawnikiem, i nie wiem czy
    miałaby ona realne szanse działania.
    Nie mam zielonego pojęcia, a słyszę różne opinie i tylko tyle.

    Co do WSI to wracamy do kwesti poruszonej gdzieś tu obok Olin+2 - WSI - kto
    rozwalił WSI - dlaczego przy tej okazji nie pociągnięto tamtej sprawy - kto
    uwalił Wałęsę.
    Proste jak drut dla mnie.
    Wykonano tylko pozorowane ruchy, analogiczne do zabrania części emerytur
    niektórym pracownikom SB bez ruszania całej innej czeredy wojska,
    prokuratur, sądów itd.
    Naprawdę trzeba być mocno zaangazowanym partyjnie po jakiejś stronie, żeby
    udawać że się tego nie widzi.