  • Data: 2002-04-12 11:21:30
    Temat: Re: Czy sa takie banki w Warszawie...
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <m...@p...onet.pl>
    > Moze powinienem inaczej postawic pytanie - np. Czy w kazdym banku w
    Warszawie
    > moge zalozyc rachunek, ktory umozliwi mi obsluge w inny sposob niz w
    > macierzystym oddziale, czy tez sa jeszcze jakies rodzynki :-))

    stawiaj te pytania jasniej - chcesz byc obslugiwany tylko w oddziale
    macierzystym czy poza?

    czy chodzi ci o bank i ktory nie umozliwia obslugi rachunku z innego
    oddzialu dla zadnych produktow - wszystko trzeba po staremu zalatwiac w
    swoim oddziale?

    jeden taki produkt bankowy cie nie zadowala - bank musi calkowicie byc
    izolowany?
    Jesli to ma byc "rodzynek" to jakis stary ten rodzynek ;-)
    *** blad ***