eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwCzy szlag wreszcie trafi wielkopomne reformy naszego eurodeputowanego.....Re: Czy szlag wreszcie trafi wielkopomne reformy naszego eurodeputowanego.....
  • Data: 2012-01-27 20:58:20
    Temat: Re: Czy szlag wreszcie trafi wielkopomne reformy naszego eurodeputowanego.....
    Od: root <a...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 26 Jan 2012 10:11:51 +0100, Endriu napisał(a):

    > Ja nie chcę XIX wiecznego kapitalizmu. Ja chce zakazu ustalania deficytu
    > budżetowego. Nie chce aby takie patałachy jak Jerzy Buzek dal swoich
    > partykularnych interesów zadłużali mój kraj, czyli mnie i moje dzieci.
    >
    > Jak nie macie skurwysyny pieniedzy to budujcie stadionów na kredyt od któych
    > tylko chordy idiotów-kibiców będą się napierdalać po ulicach, a ja za
    > policyjną ochronę tej całej zgrai nawiedzonych idiotów będę musiał płacić ze
    > swojej kieszeni ....

    Dlatego Tusku obiecał policji i wojsku podwyżki po 300zł na łeb. (Jeszcze
    by tego brakowało żeby policja wyszła na ulice ;)
    A co do stadionów to bardzo mi się podobało, że mimo braku formalnego
    odbioru stadionu tzw. narodowego, PZPN ustalił że mecz z Portugalią
    (bodajże) odbędzie się na tym właśnie stadionie jak równiez ustalił ceny
    biletów. To takie plucie w twarz całemu państwu: "wybudujcie nam stadion,
    żebyśmy mogli kasę trzepać" W końcu żeby utrzymać 18 członków zarządu PZPN
    to kasy trzeba niemało. Ale tak jak pisał totus, w budżecie nie przewiduje
    się wydatków na PZPN