    From: Katie <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy ten system mBanku taki dobry?
    Date: Wed, 26 Sep 2007 07:46:16 +0000

    MarekZ napisał(a):
    > Użytkownik "Katie" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A będą w ogóle odsetki przy alimentach? Kto je niby naliczy i wyegzekwuje
    > skutecznie?

    > Z zaskoczeniem może być nienajlepiej. Nordea, Rajfi, mBank - 1 dzień. Te
    > trzy przetestowałem pod tym kątem. PKO BP - bodajże 3 dni. Chyba Mille też
    > kiedyś testowałem, ale nie mogę sobie przypomnieć wyniku, ale na pewno nie 1
    > dzień.

    > No tak, nieopłacenie wpisu w terminie to może być rzeczywiście grubsza
    > wtopa. Ale przecież to NIE JEST płatność cykliczna. Więc jak ktoś ja
> [...]
    Przykładowy bank-Kredyt Bank SA-mieli fanaberię i zmienili sobie numery
    rachunków do spłaty KK i swojego czasu było z tym dużo problemów,
    szczególnie w przypadku klientów posiadających KK a nie posiadających u
    nich konta, co więcej-wyciągi z info o zmianie rachunku jakoś się na
    poczcie zawieruszyły ;-)
    Co do alimentów-jeśli nie płacisz w terminie i to ostatni termin albo do
    więzienia albo masz sukowatą żonę co cię straszy więzieniem i jeszcze
    numer zmieniła a ty jak ostatnia sierota wysyłasz na stary-bo się
    zapomniało sprawdzić-mogą być kłpopty.
    Co do urzędów-zdarza im się zmieniać numery rachunków a część klientów
    nie zawsze sprawdza gdzie coś wysyła-ot mam na liście odbiorcę jakiegoś
    tam więc pewno się nic nie zmieniło.
    Co do czasu powrotu takiego źle wysłanego przelewu-wersja optymistyczna
    to 3 dni, wersja realna to 5, jak coś w KB się spierniczy jakieś 7 do 10.
    Wiem bo niestety swojego czasu pracowałam w tejże instytucji i
    rozpatrywałam setki reklamacji z tak błachych właśnie powodów.