    From: Jan Maria Mariusz Narostowie <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy to jest bezpieczne? [Ang]
    Date: Sat, 14 Jul 2007 13:18:50 -0700

    On 14 Lip, 22:02, "TomekD" <t...@p...onet.pl> wrote:
    > "Jan Maria Mariusz Narostowie" <p...@g...com> wrote in
    messagenews:1184442921.456788.179260@k79g2000hse.goo
    glegroups.com...
    > Pewnien Pan wylicytował przedmiot na Allegro. Czy to bezpieczna forma
    > dla mnie zawarcia tranzakcji? ja wysyłam przedmiot.
    >
    > Nie.
    >
    > Dysgooglia ? :-)http://www.google.pl/search?hl=pl&q=nigeria+alleg
    ro&lr=

    > TomekD

    Dziękuje za szybką odpowiedź, podam dane tego Pana:

    Wiadomość od: andrewparker (0) (Użytkownik nie dokonał pełnej
    aktywacji konta), wysłana z komputera o numerze IP: 41.204.229.78
    (proxy 41.204.229.74)
    Strona z przedmiotem: SE K700i sprawny, BCM, pierwsza właścicielka
    Treść wiadomości:

    My name is Pastor Andrew Parker from the USA, i saw your
    item on the Auction, I am interested in buying 1 of this
    item from you,provided its in good working condition
    and quality,i am ready to buy it for usd450 to the price
    listed so as to close the auction on the items which
    is needed urgentlly by a missionary worker of our foundation in
    Africa.Expecting your reply ASAP so as to proceed
    with the payment via bank transfer Payment ,Let me
    know if my offer is okay.Contact me directlly at
    e-mail; a...@y...com W ciągu ostatnich 2
    miesięcy:
    - nie kupiłeś żadnego przedmiotu od autora wiadomości
    - nie sprzedałeś żadnego przedmiotu autorowi wiadomości
    Obecnie:
    - autor wiadomości nie licytuje w żadnej z Twoich aukcji
    - nie licytujesz w żadnej aukcji autora wiadomości