    Date: Mon, 05 Apr 2004 10:02:09 GMT
    From: "Amer" <a...@n...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy zarząd BZWBK dopuścił się oszustwa?

    Użytkownik "hotkeys" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > W załączeniu link:
    > http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.biz
    nes.banki&tid=6781588
> [...]
    dopuszcza
    > się oszustwa względem swoich klientów (na siłę (ale za opłatą!) bank
    chroni
    > klientów przed ...oszustwami z wykorzystaniem kart).
    >
    > Władze banku nie przewidziały jednak, że mogą zostać oskarżone o
    popełnienie
    > oszustwa, gdzie wymiar kary jest niebagatelny.
    > Decyzje o narzuceniu opłaty i jej pobraniu z kont posiadaczy kart podjąć
    mógł
    > tylko zarząd banku. Pytanie do osób zajmujących się sprawami karnymi, jak
    > oceniają zarzut oszustwa przeciwko zarządowi BZWBK?

    I tutaj lekcja historii. Prezes BZWBK to postać z innej epoki (chłopców
    radarowców jak się sami określają), którzy uważają że wobec nich nie mają
    zastosowania przepisy prawa, a w szczególności przepisy kk.

    I kto oczywiście? ...Kulczyk - ta sama ekipa. Kulczyk i Kseń to są kumple.
    Jakby ktoś nie wiedział to Kulczyk był pionierem WBK i członkiem rady banku.
    BZWBK jest wielkim kredytodawcą interesów Kulczyka i nie tylko kredytodawcą,
    w wielu transakcjach razem uczestniczą i nie tylko tych w Wielkopolsce.
    Kulczyk co tu dużo mówić jest nie do ruszenia - za dużo wie o wszystkich.

    Amer